Nekad STVVVVVVV | Ban överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

STVVVVVVV

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199142762535/

Ditt Hex-ID: 1100001467b7827 (Hex)

Vad är din discord tagg? STV#2507

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? permament

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Problem spelare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? San valde att banna mig för problem spelare vilket är förståligt. Jag har 85 bans och det är för mycket. En spelare som konstan bannas ska ej vara på servern. Men saken är att jag inte bli konstant bannad. Blir bannad kanske en gång per månad. Iallafall mina senaste bans. Alla andra var gamla när jag var helt ny till dator och fivem. Men i frågan under ska jag berätta allt som skett.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ska berätta hela historian från början. Detta dras oss då tillbaka några månader. Jag chillar då ingame och sedan så får jag en tagg i discord av jyazz. Jag kollar då vad han vill och ser att han dragit alla mina roller i discorden. Jag hoppar då support och får förklarat för mig att jag är en problem spelare med för mycket bans. Jag vet själv att jag inte blivit bannad på några månader men accepterar bara beslutet. Jag kontakar 320 och blir unbannad. Sen bara en stund efter blir jag permament avstängd igen av jyazz för samma anledning. Jag tappade bara lusten då och slutade helt med fivem. Men sen bara för 2 veckor sen skrev jag en överklagan och blev unbannad av självaste 320. Sen så bara för någon dag sen säger san till mig att jag inte får bli bannad mer för då kommer han blacklista mig för problem spelare och att han ger mig en sista chans. Jag förstår vad han menar och fortsätter rpa. Sen eftersom jag är anställd på taxi firman åkte jag till min vän för att plocka upp honom i en taxi bil för att sedan åka någon stans. När jag ser min vän på gatan så bromsar jag för att han ska kunna hoppa in men då råkar jag köra över han vilket då blir vdm. Men saken är att just den taxi bilen jag körde har ej så bra bromsar och tänkte inte för. Så en helper bannade mig i 2 dagar för vdm. Sen efter en kort stund permament avstänger san mig från unive.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Icke fel aktig

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Flesta är gamla från 2021. Där det kunde varit allt från vdm powergaming lall ooc osv. Eftersom att jag var helt ny till rp och datorer i helhet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Igenom att kanske bromsa bilen tidigare. Försökt göra ett bättre scenario av kraschen. Eller allmänt bara tagit en annan bil som har bättre bromsar då denna bilens bromsar inte var så bra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har lärt mig att inte ta bilar jag inte kan hantera. Har också lärt mig att jag skulle kunna göra ett rikgit utvecklat scernario av kraschen med bilen. Hade liksom kunnat blanda in sjukvården. Möjltivs polisen osv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hoppas du förstår san med att jag inte mena att få denna ban. Hade bara svårt att kontrollera fordonet.

Du kommer inte släppas in på servern detta år kan jag säga. Du kan göra ett nytt försök med ban-överklagan nästa år så att du verkligen lär dig någon gång.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka