Nekad STV | Chef-jobb ansökan [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

STV

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck.

Vad heter du IRL? Jag heter Alexander.

Vad heter du på discord? STV#0001

Hur gammal är du? Jag är 15 år gammal.

Hur många timmar har du på Fivem? Just nu har jag 293 timmar på FiveM.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef hos falck eftersom jag tror att jag kommer kunna styra upp företaget och göra det så bra som möjligt, jag kommer göra mitt bästa för att göra Falck till ett underbart ställe, jag kommer inte utnyttja att jag är chef jag kommer vara lika trevlig mot alla arbetare och kunder, om jag nu blir chef kommer jag inte bara sitta och chilla, jag kommer göra allt som behövs för att få in pengar till företaget så jag kan höja mina arbetares löner så vi håller det länge, jag tror verkligen att jag kommer kunna göra ett bra jobb hos Falck, kommer göra mitt bästa verkligen. Jag kommer inte ta alla pengar bara för att jag kan, jag kommer inte ta in mina vänner bara för att jag känner dem, jag kommer ta in folk jag verkligen tror passar för jobbet, jag kommer lösa en som kan ta hand om dom nya och lära dom allt som behövs att lära, jag kommer vara en underbar chef att jobba med det kan jag lova. Jag gillar att se att grejer går bra så jag kommer verkligen göra mitt bästa för att göra Falck till ett underbart ställe, jag kommer lösa att alla arbetare är trevliga till alla kunder och jag kommer kunna göra så att falck är aktivt väldigt många timmar om dygnet, kortfattat jag tror verkligen att jag passar som chef hos Flack.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har väldigt mycket erfarenheter inom detta yrke då jag har varit erfaren hos Falck och Mekonomen, jag vet allt som ska göras inom detta yrke och tror att jag kommer sköta det utmärkt.

Berskiv din karaktär? Jag heter Alex Olfsson, jag kommer från Sverige och är född 2000-08-13. Jag har en liten familj och jag bodde i ett litet hus när jag var liten. När jag var liten så var jag ganska intresserad i bilar, det ända jag tänkte på var bilar.. motorer osv, jag har alltid undrat hur det skulle vara att vara en chef, nu när jag fick chansen att söka till chef på det stället jag vill mest vara chef hos så tar jag chansen. Sedan jag var 5 år gammal så hade jag alltid viljat vara en chef då min pappa var chef över Mekonomen så jag går hans steg och tar Falck om jag ny lyckas. När jag gick i skolan så var jag som en normal elev hade vänner och var där för att få mitt dröm jobb, nu så söker jag till ett jobb jag verkligen vill vara chef hos och tror verkligen att jag kommer kunna göra ett bra jobb som chef. Nu har jag inte jobbat på ett tag och känner för att komma tillbaka starkare än någonsin. Tidigare i mina år har jag jobbar hos Falck, Mekonomen, polisen, räddningstjänsten, Brittas, Securitas och Postnord, och känner att gå vidare till att bli chef.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så mycket jag kan då jag verkligen vill att Falck ska bli ett stort företag, så jag kommer göra mitt bästa för att uppnå mina mål inom yrket.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart jag skulle fortsätta spela om jag inte blir chef, om jag nu inte blir chef skulle jag kämpa för att nå mina mål jag kommer aldrig att ge upp så är det bara.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Ja jag har varit Support och Servervakt så jag kan alla regler.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka