Nekad sturesplantering | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

sturesplantering

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Lugss#1964

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2009

Berätta om din karaktär. Axel är född och uppvuxen i Malmö mer specifikt i ett av miljonprogrammets utsatta förort. Han är 18 år gammal och har hoppat av gymnasiet. Axel har haft det kämpigt med skolan och inget som någonsin lockat honom. Däremot så har han hamnat i den onda spiralen inom kriminalitet. Ända sen barnsben har Axel hållit på med kriminella gärningar. Allt ifrån klippa mopeder, bedrägeri till små rån. Axel är en impulsiv individ som söker efter rikedom. Han gör allt för att kunna sträva efter sitt mål. Varken sig det kommer till rån, utpressning etc. De intressen min karaktär har är främst att tjäna pengar och det ska vara snabba pengar!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Har erfarenhet av rp sedan tidigare och spelade bland annat på DarkRP på Gmod när jag var yngre. Har dock aldrig kört FiveM därav jag precis köpt PC. Det bör dock inte vara ett hinder för att sätta sig in i rollen. Har inga som helst problem med att befinna mig på en RP server utan enkelt och sätta mig in i det. Det jag kan bidra med är god stämning och god humor.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Min tolkning av detta begrepp är att det ska vara ett fair n square i handlingarna som utspelas. Man ska kunna vara underlägsen vid vissa tillfällen och detsamma gäller även för motparterna. Främst för att främja en mer lockande och realistiskt rp situation. Är man under pistolhot och är obeväpnad ska man nog inte leka allan ballan och börja svinga armarna direkt. Utan man ska värna om sin "karaktärs" liv utifrån dess handlingar.

Hur hittade du Unive? Har sett klipp på Tiktok men även var den första servern som poppade upp på server browsing listan.

Tillbaka