Accepterad STUREPVP | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

STUREPVP

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198300728873/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad är ditt discord namn? STUREPVP

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Jag heter Sture kling och jag är 38 år gammal. Jag gillar att köra cross och snabba bilar. Jag har 1 barn som heter Kevin Lennström som jag älskar mest i hela mitt hjärta jag är tyvärr ny skild de är därför jag inte mådde så bra men nu mår jag bättre. Innan så borde jag i Finland men jag och Kevin flytta min favorit mat är pizza Kevins med. nu ska jag skaffa ett bra jobb och hitta en bra skola till Kevin. Och ska jag köpa en fiskebåt till mig och Kevin. Kevin är 11 år gammal. Jag brukar titta på bio min favorit film är sune i fjällen och serie är de snabba cash.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att jag har hört mycket bra om denna servern då snackar jag om att ni har en hög och stabil rp nivå,inga lallare som förstör scenarion och för att jag vill ha kul och spela på en bra server. Jag kommer bidra med roliga och seriösa scenarion där det inte kommer finnas lall och där man kommer ha kul och motivera spelare att komma till Unive och trivas med en bra rp server.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ett gott skratt för alla men ändå en seriöshet och lära fler människor att rollspela. Ett väldigt bra RP för den delen också, en seriös spelare som är väldigt bra på att rollspela. Jag har till och med varit med en rollspels grupp när jag varit yngre så jag har en väldigt god erfarenhet om bra RP. Jag skulle nog också säga att Allan Azeri kommer bli en stor karaktär inom Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska spela för motpartens bästa och alltid göra som du hade gjort i verkligheten. Dvs sunt förnuft. Om man är polis så kan man t.ex. skjuta en person i benet och inte huvudet. Även att man ska göra det lika kul för alla och inte spela för att bara VINNA scenarion.

Hur hittade du Unive? Genom vänner som säger att det är bra.

Tillbaka