Nekad STUREPVP | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

STUREPVP

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198300728873/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad är ditt discord namn? STUREPVP#8065

Vad är ditt födelsedatum? 13 September 2008

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Sture kling. Han föddes 1995-09-13. Bor i Göteborg. Växt upp med sina föräldrar och Mormor och Morfar. Morfar var En bil Mekaniker i 35 år. Sture har alltid varit nära sin Morfar och följt hans spår och är väldigt intresserad i bilar. Sture började meka med motorer sedan han var 8 år då han byggde en cykel med gräsklipparmotor, Han fick såklart hjälp av sin morfar men Sture blev bara mer och mer intresserad. När han fyllde 16 och gick i högstadiet körde han en hoj som gick lagligt och med bra betyg. Han började gymnasium och gick fordon. När han fyllde 18 tog han uppkörningen på första dagen och körde en röd Volvo 850 och den har han behållit tills idag. Han har länge velat köpa en fin blå Volvo 740 men aldrig lyckats. Han har inte lyckats för att han har haft besluts ångest om han ska sälja 850 När han har haft chansen. Han dröm är att Laga och sälja bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är väldigt aktiv just nu och skulle vilja Komma närmare commuityt och kunna göra mer saker. Jag är räts så ny till RP och har märkt att det är något för mig och vill kunna utveckla min RP nivå stort, detta gör jag genom att bli medlem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Finns så mycket man kan göra och det är ett väldigt kul koncept. Jag tycker även att communityt är väldigt bra och roligt.

Hur hittade du Unive? Genom ett par kompisar som visade mig och fastnade direkt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna få en mer utvecklad RP och få mer känsla

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna bli anställd på något bil företag samt kunna få så hör RP nivå som möjligt samt bli framgångs rik RP spelare.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka