Nekad STUREPVP | Medlem ansökning - [BING]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

STUREPVP

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198300728873/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad är ditt discord namn? STUREPVP#8064

Vad är ditt födelsedatum? 13 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sture Kling och är född den 10:e oktober år 2000. han har precis flytta till denna stad med förhoppningar om att vända sitt liv om och börja på nytt. Sture uppväxt var inte enkel för han allt med hans föreldrar till dråger. redan som 12 åring fick han tag på knark och anvende det. Medan han var utte och gjorde krimienla saker bråkade Hans föräldrar hemma. Det var no därför han blev kriminel. Efter ett tag fick han foster familj. Efter en väcka hade han flytt. Han fick bo på gatan. Han behövde sckafa jobb. Han fick jobb på ica. Det gick bra ett tag tills att han blev sparkad från sitt jobb.han blev ledsen han ville bara starte om så han packade och flyttade till ortenwave.Han hörde att det var en bra stad så han flyttade.Han kommer nå få monga kompisar där och bra jobb

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill ta mitt rollspel till en ny nivå. Jag vill också utforska alla andra funktioner som jag vet att denna server har. Ett framtida mål är att uppnå polis,ambulans för att fortsätta utveckla mitt spelande. Men den konkreta anledning är dock att jag vill kunna få mer avancerade och roliga jobb som verkligen motiverar mig att fortsätta spela.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och hög nivå av rp. Jag skulle också vilja jobba med något som hjälper andra på servern och ge fler en möjligheter att kunna ha bra/rolig rp. Jag vill också vara en större del av servern och kunna bidra till ett bättre community och ett mindre oseriöst community.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan för att utspela ett mer värdefullt scenario i form av att tex skriva /me Stinker sprit* efter att ha bytt fil med bilen och nu blivit stannad av en polis för att ge polisen möjlighet att ta med karaktären till polisstationen. Detta ger ett förlängt scenario vars gör polisens dag lite bättre.

Hur hittade du Unive? Via vänner som tyckte att det var väldigt roligt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka