Nekad STURE88 | Whitelist ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

STURE88

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/IMNOTGAY123456789/

Vad är ditt namn i verkligheten? hampus nilsson och är 16 år och skulle värkligen vilja rpa på den här serven.

Vad är ditt discord namn? STURE#5705

Vad är ditt födelsedatum? 1 November 2005

Berätta om din karaktär.Min karaktär heter måns svensson och är en kille på 1,88 cm lång. En skön kille som kommer ha mycket pengar och va en riktig snobb. En person som kommer vara snäll mot alla men om någon gör han arg så kommer han bli riktigt arg och bli våldsam. Han kommer från sverige och bor i stockholm. Han är 30 år gammal och är väldigt snabb. Måns har även lite rötter från jugoslavien så när han blir arg så kan det komma lite ord på jugoslaviska. Han har en farmor från jugoslavien och det är den enda personen som kan få måns räd på jorden. Måns har varit en snäll pojke hela sitt liv men efter has mamma gick bort så har han ändrats och börja begå brott i den krimminälla värden.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kan följa reglerna och skulle vilja köra på en server där alla inte bara grifar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det känns som att det är bra kvalitet på rpt och skönt folk. Och sen som jag sa vill köra på en bra server. Jag har skrivit några gånger på Disc att denna servern är riktigt bra och communityn är riktigt nice för alla e trevliga o hjälpsamma (finns såklart undantag här o där) men de har man inte träffat på för ofta. Så skulle vilja gå in lite djupare i spelet nu när jag lärt mig hur man pratar o beter sig ute på gatorna.

Hur hittade du Unive? Discord

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha roligt och bli så rik som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Top