Accepterad Sture311 | Medlem ansökning [Viktå]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sture311

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Sture311#0193

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 1999

Berätta om din karaktär. Knut Göranson är 24 och är ny inflyttad i staden. Han och jobbar på DHL just nu men vill jobba med sjukvård och hjälpa folk. Men är just nu mest med sina kompisar och hjälper oftast ordningsvakter men folk som stökar. Fast knut är själv lite stökig men han gillar ändå att hjälpa till. Men han har en backrund som inte är jätte bra för när han inte bodde i staden så var han crimminel ledare men när deras gäng skulle ta u ett annat så vart det överbemannade och Kurt förlorade allt. Det var då han visste att han måste fly så han också inte dör. Men nu är det fortfarande en del av han som vill ha makt igen. Men rädslan av att förlora att sitter kvar. Han började men criminaliteten när han var endast 13 år.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer hjälpa personer som är skadade. Och skaffa jobb som ambulans för knut vill inte vara en dålig person och han vet själv hur det känns att vara skadad och hjälplös när folk bara går förbi och ignorerar än. För när Kurt kom till staden så var han skottskadad och blodig när han gick till polisen fick han ingen hjälp dem sa att han skulle gå till ambulansen men Kurt klara det inte så till slut fick han skjuts dit poliserna tog han inte på alvar dem tänka tyckte bara att alla criminela skulle dö. Tyvär var det samma med sjukhuset han fick ligga inne en dag sen vart han utsläppt från sjukan. Så nu var han ensam i en stad hitta inge stans och hade inget tak över huvet. Nu vill kurt hjälpa dem som är skadade och hemlösa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag blir rånad så vill jag ha mitt liv men han vill ha pengar eller telefon jag vill ju vinna genom att ha mitt liv kvar och han vill vinna genom att råna mig på allt jag har så då måste jag förhandla med han så att han inte dödar mig men för pengar och andra dyra saker.(om jag får fel på den här skriv gärna vad ni menar för jag fattar inte.

Hur hittade du Unive? Det började med att jag laddade ner Fivem. Jag gick in på olika amerikanska servrar men jag fastnade inet riktig för nån. Så då tänkte jag att jag skulle leta efter nåra svenska servrar eftersom det är lättare att förstå och att prata med folk. Så jag söker på swedish och ser en stor server som heter Unive jag joinar det och nästan direkt fastnar för den.

Tillbaka