Accepterad sture1259 | Medlem ansökning [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sture1259

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sture

Vad är ditt discord namn? sture5496

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: björn nilssen

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rättvis, ambitiös, social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Björns uppväxt har varit svår han familj var fattiga och han mamma rökte och var ute på kvällarna och spenderade pengar som de inte hade och Björns pappa satt barra hemma och tittade på tv men Björn vill göra ett bättre liv för sig men han vill ha lätta pengar men det går inte alltid så bra han hittar fel personer och går ner på fel väg. Björns framtidsplaner är att få bra med pengar och överleva i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är bra att använda /me i scenarion, jag är också bra att spela för allas vinst i scenarion

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte bara tänka på sig själv

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har blivit avstängd men jag har mycket väl lärt mig av mina misstag och har inte brutit några regler på senaste tiden

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm(när man använder bilen som ett vapen t,ex köra över folk) rdm( när man dödar någon utan att ha något bak liggande scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? grabb som vill ha bra och rolig RP

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka