Nekad Sture Svensson | Chef-jobb ansökan [Marja-lisas] [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

llundgrenn

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
957
Reaction score
57
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisas

Vad heter du IRL? Anton

Vad heter du på discord? enriktigidiot

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat 322 timmar på fivem. Började i slutet av 2024, har varit medlem i mer än en månad.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer se till att alla gör det de ska, ge feedback och gör så de utvecklas. Jag kommer att se till så att det blir en bra arbetsmiljö, alla ska trivas, alla ska ha ett leende på läpparna när de är i tjänst. Ingen ska åka hem med ont i magen/ledsen/kränkt. Jag kommer göra så att ryktet om Marja-Lisas kommer bli stort, och göra det ännu mera efterfrågat. Jag kommer utveckla våra annonser och göra de så bra som möjligt. Jag kommer ha ett möte minst 1-2 gång per månad, där vi går igenom hur RP:n varit, hur vi ska utveckla den, frågor och synpunkter. Och ett möte med buggar och förslag. Jag kommer se till så att vi får utbildningar där vi går igenom hur man säljer bilar, använder söksystemet och sådant. Så vi kan utveckla RP:n och göra allt smidigare. Jag kommer uppdatera intervjufrågorna, så att de blir mera frågor om bilerfarenheter, så att allt ska lösas korrekt Alla ska få chans att få sin röst hörd, allt ska vara jämställd oavsett kön Jag kommer rensa alla som varit inaktiva, så alla får chans att arbeta på marja lisas, eftersom Marja Lisas är ett efterfrågat jobb. Jag kommer vara aktiv ingame, titta på hur personalen är, hur de bemöter kunder och ge feedback. Jag kommer se till att vi har anställda som är ig ofta, så vi kan ha öppet så ofta vi bara kan. Jag kommer utveckla marja lisas, få bort alla buggar vi har. Till exempel dessa bilar som inte går att sälja. Jag kommer se till att vi kan ha minst afterwork per 2 månad, eftersom alla ska kunna lära känna varandra. Och kunna vara kompisar, och kunna arbeta. Jag kommer hålla en god ton, vara trevlig. Alla ska känna att jag är en bra chef. Jag kommer lägga till månadens, provanställd, erfaren, anställd, p/a osv. Så att alla får motivation till att jobba för att få chans att bli månadens.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har arbetat på Marja Lisas i snart 1 månad, jag är P/A och känner att det är dags att ta ett större steg, och utveckla Marja-Lisas till 110%. Jag känner att jag vet hur man är en chef. Hör även ig där folk säger, åh tjenare sture. Med glatt humör, folk blir alltså glada av att träffa mig.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara IG varje dag, minst två timmar.
Jag kommer hålla utkik på discord och IG.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, såklart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Absolut inte.

Har du läst våra Regler? Ja, självfallet.

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

+rep Har rpat med han innan jag blev bannad, han är trevlig, håller en bra rp-nivå och skön aktivivitet inne på servern. Tycker han borde få testa att vara chef och hålla lite koll på hans aktivitet osv!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka