Accepterad Sture Svensson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

llundgrenn

Icke Medlem
Meddelanden
957
Reaction score
57
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199390729248/

Ditt Hex-ID: 110000155432420

Vad är din discord tagg? enriktigidiot

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Bild på banmeddelande: Unive banand 6 dagar.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog en grabb

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag behövde restarta, vi hade haft ett långt scenario innan, där vi varit dumpen och hittade honom. Vi försökte stoppa honom för att prata med honom, men han fortsatte att springa. Jag gick ig efter att jag behövt restarta, då såg att de slogs, jag kom in och försökte stoppa bråket men jag fick ett slag, därför gjorde jag självförsvar och tog ett slag emot en grabb, där efter blir jag bannad för Lall, sunt förnuft och RDM. Jag förstår inte hur jag blev bannad i 6 dagar då jag hade en annan grabb som var med och som lallade och slogs jätte mycket mera än vad jag gjorde, men han åkte bara på en 2 dagars ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att bannen är felaktig, då jag inte RDM, utan vi hade ett långt bakomliggande scenario.
Även detta med "sunt förnuft" förstår jag inte riktigt heller, då jag precis hade gått ig och bara sprungit till de.
Slutligen detta med "lall" jag anser att bannen är felaktig då jag försökte stoppa bråket genom att gå emellan, men då fick jag ett slag och då slog jag tillbaka. Vilket jag anser som självförsvar.
Jag anser att jag inte var så aggresiv och att polis/ordningsvakt kunde ha försökt lugna ned mig, och inte att en ban var nödvändig. Jag är själv SV eller ja var innan detta, jag hade inte bannat för detta eftersom jag anser att jag hade ett giltligt bakomliggande scenario, och jag försökte stoppa bråket.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit bannad, detta är min första dessvärre......

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat undvikit att gå in i mitten och hämtat en ordningsvakt, jag var dumpen eftersom jag vill göra något bra för staden och hålla den borta från äckliga människor. Jag anser att jag bara gjorde ett bra jobb, och jag ville inte skada någon på något sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte gå in i mitten och slå tillbaka.
Om jag blir unbannad kommer jag se till att jag aldrig mera kommer vara dumpen/slåss
Jag kommer gå och ringa polisen/ komma i kontakt med securitas.
Jag hade hållit godare ton, och inte bara sprungit in.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka