Nekad MulleMeck4 | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MulleMeck4

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
2
Ditt discord namn: 98mulle

Ditt Hex-ID: 110000146640b06

Vad för typ av beslut gäller det? 20 dagars bann o indragna roller

Vem/vilka tog beslutet? ankeshof och suringen

Varför tror du själv att beslutet togs? För att från deras perspektiv så clogga jag.

Hur är beslutet felaktigt? Jag anser att beslutet är för strängt eftersom jag inte clogga med flit, det som hände var att jag tog svetlana och sen har min dator dåliga specs och efter pure mode grejen har jag fått extremt mycket lagg men väljer att spela ändå eftersom jag gillar servern. Och det som hände var att min dator lagade och allt frös så genom min databox stängde jag av datorn för att restarta eftersom allt var fryst och inget fungera. Jag försökte även förklara händelsen i support och då sa en ut av dom att ifall man stänger av genom databoxen så ska det stå att man får connection timeout och det känns konstig så när jag frågade ifall han var säker så sa han ja, då frågade jag att ifall jag går ingame och sen gör om det så står det att jag får connection timeout och då fick jag till svar att jag inte kan eftersom jag redan var bannad. Jag tror det var en bortförklaring för i slutet av support-ärendet frågade han om jag var ingame och när jag sa nej och varför så sa han att skulle placera bannen. Och det får mig att känna att han verkade undvika mig och mina frågor. Jag fick även en känsla om att ni försökte håna mig och dom jag satt med i support på ett lowkey sätt då när man förklarade och sa att det är surt att bli av med sin krim för en händelse som inte var med flit så får man som ett litet skratt emot sig, Och eftersom jag förstår hur ni såg på händelsen så försökte jag ändå försöka få en mindre bann så jag ändå fick behålla min medlem men då blev jag deffad och sen beslutad med detta beslut, Jag försökte förklara så bra som jag kunde att detta var ett misstag men vad jag än sa så spelade det ingen roll, det var liksom som att man förklarade något och sen fick tillsvar mm eller aa som att det inte spelade någon roll. Jag förstår att hela händelsen så ser det fel ut men från min sida så vet jag inte hur jag ska förklara på ett bättre sätt, jag förstår att clogga inte är okej men att min dator fryser och typ slutar fungera kan inte jag styra över även om jag ville och jag sa att jag skulle gå ingame igen men då hade jag redan fått pm om att hoppa support så hade inte riktigt någon tid eftersom jag startade om datorn.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/jnWpKyLaJFP3Hz0We?invite=cr-MSxJWjksMjE0OTcxNDQzLA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka