Nekad Sture Norden | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sture Norden

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Henricson

Vad är ditt discord namn? aang1914

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2003

Berätta om din karaktär. Sture Norden, 23 år född 2000. Sture växte upp i en vanlig svensk medklassfamilj familj, han har inga snyft historier från barndomen utan växte upp i ett bra hem. Nu är han tillräckligt gammal för att ta sig ut i världen på egen hand och kommer därför hit för att skaffa sig erfarenheter. Sture är väldigt lugn, trevlig och tycker det är roligt att träffa nya människor. I en folkmassa är inte Sture den personen man lägger märket till, men får man möjligheten att lära känna honom så finns det många nya sidor att upptäcka. Sture har ett stort intresse för bilar och vid 18 års ålder fick han en bil av sin pappa. Sättet som Stures föräldrar skämde bort honom på har gjort så att han alltid tror att han får som han vill, men sån är inte verkligheten och det kommer han att upptäcka när han kommer till denna staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Skulle bara enkelt säga bra rp, jag spelar inte för att bli den mäktigaste eller kändaste personen. Jag går inte runt och försöker prata med varenda person jag ser för det bara otroligt stelt och framtvingat, jag tycker inte att det är bra rp eftersom att majoriteten av personer inte skulle göra det i verkligheten. Istället ser jag bara till att mitt rpande i scenariona jag är med i blir så bra som möjligt och hoppas bara att alla får en bättre upplevelse.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att en person medvetet eller avsiktligt agerar eller tar beslut som gynnar den andra parten, även om det inte nödvändigtvis gynnar den egna positionen eller intressena. Detta ger alla som spelar en bättre och roligare upplevelse.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna och förstår. OOC är när man går utanför karaktär, väl i karaktär kan man inte använda ord som discord eller liknande för det har inget med min karaktär eller rollspelandet att göra utan mig i verkliga livet. Halv-OOC är när man försöker kringgå denna regel genom att använda "verkliga" ord för saker som till exempel admin när man är i karaktär.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har tidigare erfarenheter som sträcker sig under en lång period av fivems utveckling. Bland annat på denna servern där jag spelade för ett par år sedan. Har även tidigare varit delägare på en server som hette stadsberget för många år sedan, detta var dock när rollspelande typ bestod av tjuv och polis.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Skulle väll kalla mig själv för mogen och sen även att mitt jobb i verkligheten där jag kommer i kontakt med många nya människor gynnar mig i ett spel som fivem.

Nekad. Utveckla din karaktärs beskrivning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka