Nekad stupidmuffin | Whitelist ansökning [A.William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skedaddle

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198051010624/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Skedaddle#2163

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2003

Berätta om din karaktär. Lukas Petterson är född 1997-07-01 och uppvuxen i Sverige. Lukas familj bestod av fem familj medlemmar varav alla tyvärr gick bort under hans tidiga barndom. Detta fick Lukas att bli inflyttad i ett barndoms hem i Stockholm för föräldralösa barn, vilket i sin tur hjälpte honom att hitta sin framtida familj Magnus Persson och Sofi Persson från Multistaden som valde att adoptera Lukas då dem själva inte kunde få barn.

När lukas växte upp i Multistaden har Lukas fått en väldigt fin och normal barndom Vilket gav honom en massa nya intressen ett av dom var fordon. Han fick detta intresse från hans nya föräldrar Magnus och Sofi som ägde en bilfirma tillsammans där de både sålda och fixade upp bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har erfarenhet via andra RP-spel som t.ex Arma 3. Jag har en väldigt bra förmåga av att skapa verklighets situationer och spela med inom dessa. Jag ska försöka sprida lika mycket glädje som jag gjort inom mina tidigare RP-spel som detta! Jag kommer försöka vara aktiva både inne på servern men också utanför i våran Community!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att detta verkar vara en väldigt bra och seriös server, med tanke på de mina vänner berättat för mig. Jag är ute efter en seriös server där både jag och dem jag spelar med spelar på grund utav RP, där alla är lika seriösa som om det vore i det riktiga livet. Jag kommer göra allt i min makt att sprida glädje och skratt till alla invånare i Multistaden. Jag är en väldigt sociala och pratglad människa och hoppas kunna föra över det till denna servern också!

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade Multistaden genom att mina vänner berättar det till mig och genom Youtube videos där jag kollar på RP funny moments så blev jag inspirerad av det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspelande är att bli en bättre RP:are för att kunna skapa och interagera inom verkliga scenarion. Med detta skulle jag även vilja utveckla mina sociala förmågor, för att i högsta grad kunna framställa verkliga situationer ingame. Skulle även vilja växa inom detta Community

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? just nu spelar jag endast på Multistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka