Nekad stupidmuffin | Whitelist ansökning [A.William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skedaddle

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198051010624/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Skedaddle#2163

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2003

Berätta om din karaktär. min karaktär heter lukas Petterson född 1997-07-01. Hans intressen är bilar och fordon överlag. Han gick fordons linjen i gymnasiet och gick ut bäst i klassen. hans dröm jobb är inom bilfirman mekaniker/vianor. Hans uppväxt var tuff på grund av att han bara växte upp med en förälder hans pappa, det var hans pappa som lärde honom det mesta av vad han kan om fordon. när han var 2 år dog hans mamma i en bilolycka det är därför han vill jobba med fordon för att fixa bilar och jobba med dem. Fast en av hans största drömmar är att en dag hitta ett sätt att göra trafiken så säker som det går.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag vill kunna få tillbaka min kriminell roll på servern så jag kan rpa kriminell igen och att jag vill kunna få ett riktigt jobb och ta del av communityt. Vill även kunna rpa med mina kompisar igen och ha kul för att multi är bästa servern!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag vill kunna få tillbaka min kriminell roll på servern så jag kan rpa kriminell igen och att jag vill kunna få ett riktigt jobb och ta del av communityt. Vill även kunna rpa med mina kompisar igen och ha kul för att multi är bästa servern!

Hur hittade du Multistaden? För ungefär 2-3 månader sedan så sökte jag efter SWE och längst uppe var multi så jag gick in och började spela och tyckte de va kul så jag började att grinda här. Sen såg jag också lite om den på sociala medier

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att alltid ha kul och aldrig spela för vapen eller pengar. Så kortfattat alltid ha kul och ha insikt att det bara är ett spel.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej. nu spelar jag bara på multistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka