Nekad stupidmuffin | Whitelist ansökning [A.William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skedaddle

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198051010624/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Skedaddle#2163

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2003

Berätta om din karaktär. Lukas Petterson född 1997-07-01, är en ny här i staden, hans intressen är bilar och motorcyklar. Lukas gick fordons linjen i gymnasiet och gick ut best i klassen. just nu jobbar han bara på postnord men letar efter jobb inom bilfirman.

Varför ska just du bli whitelistad? För att den här servern är nog en av de roligaste och bästa RP servern som jag spelat på och jag känner på mig att jag kommer spela mycket på denna serven och vara mycket aktiv och försaka vara så hjälpsam som möjligt

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att denna servern ät nog den enda servern jag hittat än så länge som har ett bra och rolig community som är värd att spendera tid på min tid

Hur hittade du Multistaden? jag såg den när jag satt på mobilen och fick upp en video där det var ett par stycken som spelade på denna servern och jag tyckte att det såg kul ut och ville testa

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag ska försöka nå en så bra RP nivå som möjligt och vara en bra person inom Multistaden RP och vara så hjälpsam som jag bara kan

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu spelar jag på denna och en annan som heter Streets Of Rage RP

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka