Nekad stuhn | Whitelist ansökning [Vilgot_Dojan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

stuhn

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198212538099/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? stuhn#9943

Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Sadat ksadk är en karaktär som är intresserad av bilar bland annat stora bilar, han är seriös och gör vad som krävs för att då pengar efter som hans uppväxt var tuff och hans familj hade inga pengar. Sadat är 32 år gammal och känner sig välkommen i staden, Sadat har träffat lite vänner men också lite ovänner.

Varför ska just du bli whitelistad? Kan bidra med seriös rp som kommer inte bara få mig att ha kul, kommer söka jobb och bli rik har planer på att hjälpa nya eftersom det hände mig och kändes riktigt kul och vill att andra ska få uppleva samma sak.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det verkar som en riktigt bra server och tror jag kommer ha riktigt kul.

Hur hittade du Unive? kollade på dem populäraste svenska rp servrarna.

Vad har du för mål med ditt rollspel? kommer söka jobb och bli rik har planer på att hjälpa nya eftersom det hände mig och kändes riktigt kul och vill att andra ska få uppleva samma sak. Kommer också få andra och jag att ha en bra skön rp upplevelse

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka