Nekad stuhn | Ban överklagan [hajjardu]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

stuhn

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198212538099/

Ditt Hex-ID: 11000010f095ef3

Vad är din discord tagg? stuhn#6969

Vem var det som bannade dig? RealSvampBob

Hur lång tid var din ban? 21 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming 2 samt ooc ingame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår delen med ooc ingame men inte Powergaming.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod i kön till Marja-lisas och pratade med en kille, han frågade om katalogen var där inne. Då sa jag : Ja, men du kan också öppna katalogen via appen Discord i telefon. Jag är medveten om att det är halv ooc men är bannad för ooc. Sedan sa jag att jag sökte jobb för att Postnord betalar skit. Det betyder inte att jag rpar för pengar, tyckte att det lät realistiskt och passade in i rpn och det gjorde det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag frågar inte om en unban eftersom att jag vet att jag har gjort fel men sänka tiden däremot tycker jag är rimligt. 20 dagar ban för halv ooc?? Tycker det är överdrivet. Det är inte powergaming att säga att jag söker jobb på Marja-lisa för att PostNord betalar skit..

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Då har jag blivit random bannad för typ streamsnipe perma men dagen efter är bannen borta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte sagt Discord men Powergaming har jag inte begått.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Säg inte Discord eftersom att det är OOC men jag vill också fråga : Vad ska jag säga om jag vill säga discord?

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka