Studibandit
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Dyxos/
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian
Vad är ditt discord namn? ᔕTᑌᗪIᗷᗩᑎᗪIT#6666
Vad är ditt födelsedatum? 17 Maj 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sebastian Svensson och är 19 år gammal. Han är ursprungligen från Norge men flyttade till Sverige efter några omständigheter. Sebbe hade en relativt bra uppväxt till en början med en boxare till far. Där med hade deras familj en hel del pengar. Följderna av att hans far var boxare var att han inte var hemma så mycket under dagarna. Det resulterade i att Sebbe och hans två bröder Filip och Dragan började röra sig utåt mot gatorna i Norges huvudstad Oslo. Där blev det mycket beblandning i droger och gatuslagsmål. Efter några månader ute på gatorna kom det fruktansvärda meddelandet att deras far hade dött. Sebbe och hans bröder förstod då att de inte kunde leva i Norge något mer utan deras far till någon hjälp alls. Så de tog alla hans sista boxningspengar som fanns kvar i huset, packade väskorna och drog sig iväg mot Sverige
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag kommer bidra med en social och unik rp
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Framför allt spelarbasen men även möjligheterna
Hur hittade du Unive? en polare tipsa
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli omtyckt och utvecklas
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha kul på ett så sätt så att det ej förstör för andra.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian
Vad är ditt discord namn? ᔕTᑌᗪIᗷᗩᑎᗪIT#6666
Vad är ditt födelsedatum? 17 Maj 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sebastian Svensson och är 19 år gammal. Han är ursprungligen från Norge men flyttade till Sverige efter några omständigheter. Sebbe hade en relativt bra uppväxt till en början med en boxare till far. Där med hade deras familj en hel del pengar. Följderna av att hans far var boxare var att han inte var hemma så mycket under dagarna. Det resulterade i att Sebbe och hans två bröder Filip och Dragan började röra sig utåt mot gatorna i Norges huvudstad Oslo. Där blev det mycket beblandning i droger och gatuslagsmål. Efter några månader ute på gatorna kom det fruktansvärda meddelandet att deras far hade dött. Sebbe och hans bröder förstod då att de inte kunde leva i Norge något mer utan deras far till någon hjälp alls. Så de tog alla hans sista boxningspengar som fanns kvar i huset, packade väskorna och drog sig iväg mot Sverige
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag kommer bidra med en social och unik rp
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Framför allt spelarbasen men även möjligheterna
Hur hittade du Unive? en polare tipsa
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli omtyckt och utvecklas
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha kul på ett så sätt så att det ej förstör för andra.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej