Nekad Strumpsvett | Ban överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Strumpsvett

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199243832874/

Ditt Hex-ID: 11000014c81ae2a

Vad är din discord tagg? noja#9865

Vem var det som bannade dig? eggo

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft. fear rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag skrev redbull p när några riktade pistol och jah hållde inte ens upp min mobil då men jag vet att jag gjorde fel det ska aldrig hända igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gjorde LSA blev rånad höll int e upp händerna för jag skrev redbull p och sen kom en kille från ogs och döda dom sen ber dom mig komma support sen blev jag bannad. förlåt för det jag gjorde ska inte hända igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej, jag blev rånad håll inte upp händerna skrev redbull p utan mobilen uppe. jag förstår att jag gjprde fel och vill säga förlåt

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. krim utan krim, suntförnuft, minns inte va inte medlem då

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja bara hålla upp händerna bli av med 150 ASL istället för 4 dagars ban vill säga förlåt gen deta kommer inte hända igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att bara hålla upp händerna och låta dom råna, kommer göra anderlunda lästa gång

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka