Nekad Strump | Medlem ansökning [Lime]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Strump

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilgot

Vad är ditt discord namn? strump_.

Vad är ditt födelsedatum? 19 December 2008

Berätta om din karaktär. Ferduz är en kille som hade många intressen när han var liten. Han älskade fotboll och körde mycket hockey. Ferduz hade inget problem med sin barndom han vart väl uppfostrad av sina föräldrar. Ferduz hade tur för hans föräldrar hejade på han i allt. I skolan så bråkade han lite men annars var han en lugn elev. Desto äldre Ferduz blev desto mer vart han sugen för vuxen livet. Ferduz är en glad person med många intressen. Han brukar ha roligt med sina vänner och Ferduz är väldigt skrattig av sig. Malte har som sagt många intressen och han gillar fotboll, hockey och basket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mycket då jag har mycket erfarenhet av rp men mitt dc konto blev hackat så gjorde nytt nu men jag kan bidra till mycket då jag har bra rp och mycket erfarenhet och jag har 1000+ timmar i fivem. Kommer även bidra med att vara aktiv om dagarna och en hög rp. Och så kommer jag bidra med många roliga seriösa scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel om jag är polis och är på ett butiksrån så ska jag inte bara säga nej till alla deras krav bara för att få fast dom. Det jag måste göra är att lyssna på dom ställa mot krav och förhandla så dom bara inte blir arga utan att man låter dom åka så det blir biljakt och roligt scenario för alla.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag kan dom basics som vdm, rdm och powergaming och sånt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har rpat på många servrar och har 1000+ timmar på fivem.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är seriös och aktiv med en hög rp nivå

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tre månaders gammalt discord

Du får ansöka igen när ditt discord konto är 3 månader gammalt. Lycka till nästa gång!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka