Accepterad strongman88 | Medlem ansökning [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ccoooo

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Demir

Vad är ditt discord namn? 1mokke

Vad är ditt födelsedatum? 8 Januari 2008

Berätta om din karaktär. min kärekter heter ali medison han är 20 år gammal när han va 15 så bodde han i london och spela för tottenhamns academy lag tiden forsatt de gick bra i fotbollen men hans vänner va helt anderlunda dom va iblantat i kriminalitet de börja få ali lockad han rökte sin första cigg så trodde han att han va cool tiden gick han börja träffa på äldre personer som hållde på mig knark och allt mögjligt dom fick ali röka hash ali börja hamna mer och mer i kriminlitet fotbollen börja ochså gå dåligt så när han blev 17 så sluta han fotboll han börja sälja hash de gick bra för han han blev 18 och flytta till sverige med sin familj han har inga syskon första 6 månaderna va ali jätte ensam han mådde dåligt han träffa på sin första vän i sverige som hette Patrik Berg han va smart i skolan och hade runda glösögon han blev 19 och fortfarande inte hade nån jobb han tänkte på att starta upp en egen företag som gym men han lyckades aldrig nu är han 20år och jobbar på super pizzeria efter 6 månader fick han sparken av chefen för att han bråka med kunderna han börja jobba på en ny pizzeria som heter sudan pizzeria efter 1 månad så dog hans chef då blev han chef nu är ali medison 26år och äger sudan pizzeria.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har bra rp nivå har spelat fivem nu 2 år jag kommer säkert få in nån av mina vänner som spelar på annan server jag är väldigt aktiv och jag respekter alla jag kommer stötta nybörjare och försöka förbättra rp nivån

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man ska inte spela för sin egna vinst och låta båda parterna ha kul i scenario tex som att jag har kidnappat nån då ska jag inte döda han direkt

Hur hittade du Unive? Genom youtubers och streamers.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka