Nekad strikerpro81 | Medlem ansökning [Shasta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

strikerpro81

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? Strikerpro#0582

Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2009

Berätta om din karaktär. Björn Sturesson är 25 år gammal. Björn är alltid snäll och omtänksam. Han levde ett väldigt dåligt liv i en fattig stad i Sverige. Men en dag fick han en idée. Så han ringde sin vän i en annan stad som hette Knut Göransson. Björn sa att han ville flytta till samma stad och att han ville ha hjälp med ett nytt liv. Knut som är Björns bästa vän sa såklart ja. Nästa dag begav sig Björn mot den nya staden. Han kom fram till flygplatsen sent på kvällen. När han kom fram mötte hans vän Knut honom vid utgången. Sedan begav sig Björn hem till Knut och åt mat. Efter de ätit mat sa Knut till Björn att de skulle åka någonstans och att Björn skulle sätta på sig en mask över ögonen så att han inte såg något. Efter ett tag stannade Knut och sa att han skulle ta av sig masken. Björn såg en lägenhet framför honom. Då frågade han "varför åkte vi hit". Då sa Knut "För att det är ditt nya hem". Björn började gråta av glädje. Han hade äntligen fått en plats att bo. Han tackade Knut så himla mycket. Björn hade äntligen fått ordning i livet och nu lever de två vännerna i staden och är glada i all framtid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Björn kan bidra genom att bli en person som åker ambulans och räddar livet på folk för han har alltid älskat att rädda folk i nöd eller bli polis för att hålla samhället säkert.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag blir rånad vill rånaren och jag båda "tjäna" på det så jag ger han det han vill ha i utbytelse mot att han skonar mitt liv. Då har jag gjort så att han tjänar på det och jag också.

Hur hittade du Unive? Min vän tipsade om fivem och Unive . Jag tyckte det såg väldigt roligt ut så jag testade.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka