Strikeeagle936
Icke Medlem
- Meddelanden
- 6
- Reaction score
- 0
Användarnamn: Strikeeagle936
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198299881397/edit/info
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian
Vad är ditt discord namn? StrikeEagle936#6944
Vad är ditt födelsedatum? 22 Augusti 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär har haft en svår uppväxt eftersom hans föräldrar drack ganska mkt han hade inte så många vänner och därför var han ganska ledsen men när han växte upp så fick han ganska bra betyg i skolan och han fick många vänner hans föräldrar hade också slutat att dricka.
I nuläget är han 20 år och älskar bilar han bryr sig inte om hans händer blir smutsiga om man säger så
Han är väldigt glad och trevlig
Varför ska just du bli whitelistad? För jag är väldigt seriös och Rpar seriöst.
Jag tycker också att alla admins svarar och är väldigt hjälpsamma.
Jag hoppas verkligen att jag blir WL
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag gillar denna servern (Har kollat på folk som spelar den på YouTube) och för att mina vänner kör på denna servern
Hur många timmar har du på FiveM? 160 timmar
Hur hittade du Multistaden? Via FiveM menyn
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har varit bannad för RDM när jag precis hade installerat FiveM fast nu har jag kört det ett tag så jag vet vad jag ska göra och inte göra
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja,färjestaden
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198299881397/edit/info
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian
Vad är ditt discord namn? StrikeEagle936#6944
Vad är ditt födelsedatum? 22 Augusti 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär har haft en svår uppväxt eftersom hans föräldrar drack ganska mkt han hade inte så många vänner och därför var han ganska ledsen men när han växte upp så fick han ganska bra betyg i skolan och han fick många vänner hans föräldrar hade också slutat att dricka.
I nuläget är han 20 år och älskar bilar han bryr sig inte om hans händer blir smutsiga om man säger så
Han är väldigt glad och trevlig
Varför ska just du bli whitelistad? För jag är väldigt seriös och Rpar seriöst.
Jag tycker också att alla admins svarar och är väldigt hjälpsamma.
Jag hoppas verkligen att jag blir WL
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag gillar denna servern (Har kollat på folk som spelar den på YouTube) och för att mina vänner kör på denna servern
Hur många timmar har du på FiveM? 160 timmar
Hur hittade du Multistaden? Via FiveM menyn
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har varit bannad för RDM när jag precis hade installerat FiveM fast nu har jag kört det ett tag så jag vet vad jag ska göra och inte göra
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja,färjestaden