Nekad StriderX | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

StriderX

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197969696608/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? KobranFK#0117

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär har en bra ekonomi och har bil. Familjen är död sedan 5 år tillbaks och han har inte så många vänner. Han gillar att köra jättesnabbt och att kunna bo i ett hus. Han är väldigt trevlig och omtänksam. Han vill hjälpa folk som är hemlösa väldigt mycket. Han är oftast väldigt glad och positiv och han är 50 år och är intresserad om rymden och rymdraketer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer kunna bidra till bra och realistisk RP och jag är engagerad till att kunna spela på servern och ha en bra stund och chilla med dom andra på servern

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Servern är så realistisk så det blir jätteroligt att spela på den för allting är RP hela tiden och det är bara så roligt att alla gör RP och gör som det skulle vara IRL.

Hur hittade du Unive? Jag filtrerade så att jag bara såg alla svenska servrar och joinade den här för att det var över 400 personer inne och spelade på den

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att göra det så realistiskt som möjligt så att det representerar verkligheten och att det är riktig och bra RP som händer på servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skapa bra RP's och att få många bra bilar och kontakter och att bli respekterad och ihåg kommen på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka