Accepterad STRICK | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

STRICK

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199164911096

Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus åhrberg

Vad är ditt discord namn? Strickyt#1065

Vad är ditt födelsedatum? 6 Maj 2001

Berätta om din karaktär. 51 årig gubbe som heter Pidar Koskov. han har nyligen kommit till denna del av jorden och är intresserad av att tjäna snabba pengar. Han som barn hade det väldigt svårt eftersom han var fattig och inte hade det så bra. med en pappa som slog honom och hans store brorsa som gick med i ett gäng vid tidig ålder var han ofta själv hemma med sina föräldrar. Hans föräldrar bråkade mycket vilket resulterade i mycket respekt till andra. Han hade inte så många kompisar men dom han hade gjorde han mycket kriminellt med för att tjäna pengar. han är idag väldigt stolt över att han kommit dit han är samt som han har ett behov av att hitta sin rätta kärlek. Pidar tror jag kommer passa väldigt bra inom kriminella världen och kommer göra succé inom det. hans intressen är att vara med sina kompisar/bröder som är Rolf och Fredrik. Han har även ett öga för snabba sportbilar och gillar att spendera pengar på onödiga saker så som alkohol och droger.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer spela en stor roll inom den kriminella undre världen. Mitt mål och plan med hela operationen är att ta över en del av staden. jag kommer bidra med riktigt roll spel som kommer sätta både nya och äldre spelare på prov. jag kommer både ha en stor roll med polisen samt andra myndigheter då jag inte vill ha något krig utan är ute efter att tjäna pengar på ett mindre lagligt sätt. målet är att göra succe med klubben sidebyside vilket jag kommer att styra. målet är att de ska vara ett tyst gäng som syns och har respekt. använder bara våld om dom måste. vi kommer främst jobba med indrivning och bedrägeri samt lite grövre brott till en början för att få upp ett start kapital. har redan min karaktärs utformande och reda att sätta planen i spel.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? den verkar bra vad jag hört i ryktes värld. spelat en del på snöstaden men fick som rekommendation av en kompis att testa denna och gillar den.

Hur hittade du Unive? rekommendation av kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ta över en del av staden samt bli den kriminella presidenten över sidebyside MC. mitt mål är också att tjäna pengar. spendera pengar och göra ett trovärdigt roll spel för alla runt omkring.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? snöstaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka