Nekad Stresssssssssssssssssfri | Ban Överklagan [Lanex]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dilano 9

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Stressfri2/

Ditt Hex-ID: steam:11000015a3cdf02

Vad är din discord tagg? Stressfri#5244

Vem var det som bannade dig? Lanex

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-02-26 132624.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då jag fått info av en annan spelare att man fick tradea ingame saker mot att nån ska donera krim till mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min gamla vän pratade och övertalade mig att bli krim och jag sa att jag ville fortsätta som polis men jag frågade om jag kunde få av han men han sa att jag kunde byta ingame saker mot krim med någon på servern och jag frågade flera gånger om man fick göra det och han sa att det är okej att gra det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban det var rätt av staffen men jag som medlem visste absolut inte på vem ja skulle lita på trodde min vän inte skulle ljuga om något sant och jag är ledsen att jag lyssnade och jag ångrar mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad men den var felaktig och jag fick unban och jag har fått små bans som kan vara 30/1h eller en dag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde skita i min vän och gå efter vad jag tyckte och inte bry mig om vad andra säger och att till nästa gång fråga om jag får i support än att lita på en vän som ljuger.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har absolut absolut lärt mig att inte lyssna på sånna vänner och istället hoppa support och fråga en mogen staff uppå för att ha fått information från en som är en större del av servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka