Nekad strenge | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

strenge

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198892665402/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? strenge#1993

Vad är ditt födelsedatum? 29 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Berglund och är 21 år gammal. Han är väldigt godhjärtad och kommer från norrland men när han var 16 år blev han mobbad och var väldigt deprimerad under denna tid. På grund av detta gick det snett och han började ta droger. Han hade tur och lyckades att ta sig ur drogerna och försökte skaffa jobb på en bilfirma eftersom han alltid varit intresserad av bilar. Men pga att staden han bodde i var väldigt liten och det bara fanns en bilfirma visste ägaren om hans före detta drog problem och han blev inte anställd på grund av detta. Därför har han nu flyttat till denna stad i hopp om att få jobb som bilförsäljare eller bilmekaniker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem på unive på grund av att jag kan bidra genom att höja rp nivån på servern och speciellt på bilfirman (om jag får jobb där). Jag vill också kunna bidra till servern genom att göra roliga scenarion. Jag kommer också att försöka allt jag kan med att rpa så bra som möjligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att vara intresserad av unive är att jag har testat många fivem servrar och det är på denna server det varit högst rp nivå. Det är även väldigt roligt när det är många spelare inne på servern.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att många av mina vänner rekommenderat den på grund av den höga rp nivån här. Jag har också sett på Drobz1 och det såg väldigt roligt ut på hans streams.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspel är att skapa bra och roliga scenarion. Också att få jobb på en bilfirma eller hos typ autoexperten. Mitt huvudsakliga mål kommer vara att klättra rankerna hos t.ex. Inquisitor.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål att uppnå på unive är att hitta folk att rpa med och att utveckla mitt rp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag har spelat på några servrar men ingen har haft bra rp och jag är inte aktiv på någon annan server än unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka