Inaktuell Streamer_gt | Ansökan till Support

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Aduzzz1

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Karlsson Lundvall

Vad heter du på discord? patrik#2697

Ange ditt födelsedatum 8 Januari 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På ledigt heten så kan jag vara spela på morgonen vid 09-11 och på kvällen vid 20-00 men på vardagar så vid 16-20 så kan jag spela.

Berätta om dig själv Jag är en 13 åring pojke som heter Adam och bor i en by i Västmanland som heter virsbo. Jag har alltid haft ett stort intresse av spel och fordon sen jag var 5 år gammal för när jag såg min bonus storebror spelade ett spel. Mitt bil intresse började när jag var typ 3 år gammal när jag fick leksakes bilar. Nu är jag en chill person som kan prata med folk och gillar att hänga med kompisar.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle blivit glad för då kan jag hålla streamsnppers bort från stremerna. För jag vet hur det är själv för jag är streamer och om jag blir staff så skulle ej det hända för andra streamers. För det är ej roligt med streamsnppers.

Hur länge har du spelat på Unive? 3 månader och snart 4 månader.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Det lät super roligt att bli en support när man får bidra med att servern ska bli bättre och det är säker roligt att vara support tror jag i alla fall.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Att ta bort alla som försöker för stora servern . Och att få andra glada när dem spelar när det inte finns några som för stör.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja men har inte varit support men jag vet ett par relatrrade-kommandon t.ex /noclip och /Bring (Id)

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /noclip det gör så man blir osynlig och kan flygga runt utan att andra ser
/bring (Id) då drar du person till dig
/givemoney (Id) då ger du pengar
/togglenamn då ser man steam namn på folk
/revive då ger man liv åt döda folk
/toggleid då ser man ld på folk utan att fråga
/freeze (Id) då gör man så att personen står stilla
/setjobb (Id) (jobbet) då ge man folk jobb
/sqlbanofline (id) och anledning
/sqlban (Id) (anledning) (länge)
/goto (Id) då teleportar man till personen som har idén som man skrev in
/kick (Id) då kickar man personen som idet står på
/dv tar bort fordon inom närmaste radienn
/tpm tp så markerar man på kartan
/clearchatall
/clearchatt
/clrar inventory (Id)
/spec (Id)
/sc (staffchat
/sv (servervaktchatt)

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Det skulle jag säga till er för det har jag.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på unive som jag kommer göra så länge jag spelar på FiveM.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Hur kan man unbanna folk sen om någon skickar in en ansökan?

Tillbaka