Nekad StraXZT | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

StraXZT

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199085124419

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex Eriksson

Vad är ditt discord namn? StraXZT#1217

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 21 år gammal med namnet Gustav Eriksson.
Gustav är sjukt bil intresserad, han blev intresserad vid tidig ålder då hans far jobbade på Mekonomen och lärde Gustav allt om bilar.
Gustav är också väldigt snäll och går med på nästan allt.
Han hjälper många av dem nya i staden, med tex att skjutsa dem till olika ställen, eller hjälpa dem få sitt bankkort eller till och med körkort,(det vill säga att han kan låna ut bilen så att dem kan köra uppkörningen).
Det var allt viktigt om Gustav Eriksson.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på servern för att få full tillgång till RP:andet. Det skulle vara skitkul att få bli en "buisness man" med tex bilar. För att man måste ju vara medlem för att kunna lägga ut annonser på fordon på blocket.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som är så kul med Unive är ju att den är faktiskt svensk och är så populär med många möjligheter.

Hur hittade du Unive? Det var faktiskt min kompis som tipsade mig om servern och han och jag har kört på den rätt länge nu.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har inte nått mål med mitt rollspelande direkt, man vill ju bara vara en normal medborgare i som inte märks som något mer än någon annan medborgare staden.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är väl att äga så många bilar som möjligt. Och det kommer kräva att få bättre jobb med bättre lön och att "grinda".

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte mycket. Det är Unive som är "the good stuff".

Nekad, utveckla resterande frågor förutom karaktär beskrivningen

Tillbaka