Nekad Straxst | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Straxst

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199242663404/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Gran

Vad är ditt discord namn? SkippiesT

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Lucas växte upp i centrala Göteborg. Lucas är en grabb som blev bilintresserad på grund av att hans föräldrar skilde sig och Lucas behövde välja om han ville med mamma eller pappa. Lucas mamma var pizzabagare och Lucas pappa var bilintresserad och Lucas blev genast distraherad av alla bilar som hans pappa hade. Så nu när Lucas är 22år gammal har han äntligen råd med sina favorit bilar som är två stycken Audi Rs6. Lucas är också en väldigt stark kille då han tränar varannandag. Han jobbar som sophämtare men hans drömjobb är att jobba inom poliskåren som hans morfar gjort. Lucas är en väldigt hjälpsam kille då han ger bilar, mobiler, pengar m.m till dem som behöver. Lucas har haft det tufft nu på senaste med ekonomin och har ångest då hans pappas hund nyss dog. Lucas pappa är just nu 69år gammal och Lucas är orolig att han kanske kommer gå bort snart eftersom han har hjärtproblem. Lucas är en man som är trevlig mot alla, snäll, omtänksam, fredfull, lugn , ej blyg, generös, hjälpsam och sist men inte minst har han otroligt mycket energi. Lucas har stått på sina svaga ben och vänt kappan efter vinden till framgång med ett helt okej resultat. Lucas har just nu hjälpt 5pers än så länge.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli det för att jag kommer tillföra en riktigt bra rp nivå som kommer att göra allting så mycket bättre. Jag kommer också hjälpa alla dem jag har chansen till. Min rp nivå är på högsta allvar och jag vill bidra med så bra rp som möjligt och det kan jag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En aktiv karaktär som kan bidra med intressanta scenarion. Jag ska bidra med seriös och mogen rp, jag ska även också följa alla regler och se till att alla som jag möter på har kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska försöka se till att båda sidorna har lika kul i ett scenario och att alla följer suntförnuft regeln. Även att man ska bete sig.

Hur hittade du Unive? Genom kompisar och min favorit youtuber Cosmo.

Jag blev nekad för inte varit med i discorden men nu är jag det och detta är en gammal ansökan som gick ur tiden med intervju

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka