Nekad Straxst | Chef-jobb ansökan [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Straxst

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten chef

Vad heter du IRL? Lucas Fager

Vad heter du på discord? Straxst#2435

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 5-6månader har jag spelat på Unive.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kan säga att öppet tiderna kommer vara på top jag är som sagt inne mellan 5-8h per dag och då menar jag det så att det kan vara öppet och att de kommer fler kunder fler glada personer. Jag är alltid trevlig mot folk och snäll så om någon ber om en fixad bil så fixar jag det genast. Då kommer jag även fixa så att det blir exemplarisk kund hjälp. Jag kommer bara anställa folk som jag kommer hålla koll på och som jag ser jobbar bra och är schysta snälla m.m för det behövs. Samma om vi behöver köp in något så är det bara att göra det om vi har tillräckligt med pengar i kasan. Detta jobbet kommer bli så himla utvecklat när det väll händer att någon blir chef. Alla vill säkert ha detta jobbet men jag har jobbat på Autoexperten förut och Meca jag är mycket erfaren inom detta område.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag spelar ju nu på Unive men jag spelade på ortenwave innan då var jag bitr chef på Autoexperten och var erfaren ett litet tag på Meca så jag vet vad allt handlar om och jag kan alla system/menyer. Jag kan även hantera stress väldigt lätt då det kan fram komma vid jobbet som att vara Chef på Autoexperten. Jag kommer EJ använda det jobbet till korruption då det är oacceptabelt fel. Jag är rätt och bestämd vilket kan behövas också. Jag kan det mesta om att anställa folk m.m.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne 5-8h för att jag har inte så mycket annat att göra så alltid kul att kunna spela o hjälpa till.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja för unive roleplay är en bra och rolig rp server.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka