strax
Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip
Vad är ditt discord namn? stax5122
Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sully Pettersson30 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, Snäll, Framgångsrik
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Sully växte upp i Halmstad, där han har många minnen från sin barndom, både glada och sorgliga. När han var liten gick hans pappa bort, något som påverkade honom mycket. Trots det har Sully alltid känt en stark koppling till honom genom minnen och berättelser. Hans pappa var en modig och hjälpsam man, och Sully har alltid velat bli någon han hade varit stolt över. Sedan han var liten har Sully drömt om att bli brandman. Han brukade stå vid vägen och titta på brandbilar när de körde förbi och såg brandmän som riktiga hjältar. För honom handlar yrket inte bara om att släcka bränder, utan om att hjälpa människor när de behöver det som mest. För att komma närmare sin dröm och skapa en bättre framtid valde Sully att flytta till Unive. Där hoppas han kunna arbeta mot sitt mål att bli brandman och samtidigt göra sin pappa stolt.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra och social RP och försöka göra spelet roligt för alla. Jag är en person som kommer överens med de flesta och har alltid behandlat andra med respekt. Jag gillar att ha kul, men jag vet också när man ska vara seriös.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska ha roligt och man ska inte spela efter makt och pengar. Man ska spela åt båda parterna så att det blir roligt.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nope; jag är ny till Unive.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Combat loggning att man lämnar servern för att univka ett senario. Rdm är att man dödar någon utan anl. Vdm är att man använder sin bil som ett vapen.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nä
Vad är ditt discord namn? stax5122
Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sully Pettersson30 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, Snäll, Framgångsrik
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Sully växte upp i Halmstad, där han har många minnen från sin barndom, både glada och sorgliga. När han var liten gick hans pappa bort, något som påverkade honom mycket. Trots det har Sully alltid känt en stark koppling till honom genom minnen och berättelser. Hans pappa var en modig och hjälpsam man, och Sully har alltid velat bli någon han hade varit stolt över. Sedan han var liten har Sully drömt om att bli brandman. Han brukade stå vid vägen och titta på brandbilar när de körde förbi och såg brandmän som riktiga hjältar. För honom handlar yrket inte bara om att släcka bränder, utan om att hjälpa människor när de behöver det som mest. För att komma närmare sin dröm och skapa en bättre framtid valde Sully att flytta till Unive. Där hoppas han kunna arbeta mot sitt mål att bli brandman och samtidigt göra sin pappa stolt.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra och social RP och försöka göra spelet roligt för alla. Jag är en person som kommer överens med de flesta och har alltid behandlat andra med respekt. Jag gillar att ha kul, men jag vet också när man ska vara seriös.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska ha roligt och man ska inte spela efter makt och pengar. Man ska spela åt båda parterna så att det blir roligt.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nope; jag är ny till Unive.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Combat loggning att man lämnar servern för att univka ett senario. Rdm är att man dödar någon utan anl. Vdm är att man använder sin bil som ett vapen.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nä