Nekad Straptista | Medlem ansökning [Pipplarsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Straptista

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? Erik_Gori15#8966

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2002

Berätta om din karaktär. Jag heter Francesco Devito tvilling till Jonny Devito , 22 år gammal född i Italien. Vi kommer från Italien , Veneto heter regionen min familj dem hade ett lugnt liv som bönder där men en dag så hamnade min morbror i trubbel med Nuova Mala del Brenta maffian som styr över hela området. Eftersom i Italien där det mesta handlar om familj så vart hela min familj inblandat i tjafset, det var då mina föräldrar bestämde sig för att fly med mina 2 bröder till Sverige. Men jag behövde stanna eftersom jag var den enda som hade gått klart gymnasiet och börjat på universitet i Milano. Mina föräldrar ville inte att jag skulle börja om hela min akademiska resa igen så det var bäst för mig och familjen att separeras. Under de första åren i Milano var allting lungt - inget tjafs, inga hot. Under denna tid var det tufft för min familj i Sverige. De hade problem med migrationsverket dagligen och levde väldigt fattigt. Denna omständigheten motiverade mig att gå klart min utbildning och ta ut min familj från fattigdom.

Plötsligt under det tredje året i Milano började jag märka att jag blev efterföljd dagligen av märkbara män, från min studentlägenhet och runt om i staden. Jag ringde då upp min tvilling och frågade honom om det gamla tjafset som hade hänt innan min tid i Milano. Han berättade att även han har blivit efterföljd i Sverige där med. Detta oroade mig väldigt mycket, speciellt eftersom Jonny har alltid hållit på med dumheter med olika gäng.

En dag så väcktes jag av åtskilliga bankande ljud från min ytterdörr. Kl var 04:00 - jag kommer ihåg det som det var igår. Jag kollade ut genom fönstret och såg 3 mattsvarta bilar parkerade utanför min lägenhet och 12 maskerade män. Jag vill tyvärr inte berätta mer om denna kväll men resultatet blev att jag lyckades fly från de den där kvällen. Under flera veckor behövde jag bo hos min farmor som bor nere i Lecce, eftersom jag inte ville ta mina chanser igen i min lägenhet uppe i Milano.

Mina föräldrar hade lämnat kvar lite pengar för flyg till Sverige, ett hopp om att jag besöker de. Så jag använde min guldbiljett för att fly från mardrömmen jag var besatt i. Mina familj bodde i Stockholm - där vi bodde under dåliga ekonomiska problem. Familjen hamnade ständigt i tjafs med varandra. Så en dag valde jag och mina 2 bröder att flytta ut från denna skit stad för alltid och tänkte att vi ska låta ödet leda oss till väga och det gjorde den.

Till staden Univ...

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är väldigt kreativ på att skapa roliga/dramaturgiska/allvarliga scenarion. Jag lever mer för Rpn än för pengarna eller de flashiga bilarna i spelet. Man har ju redan alla pengarna på GTA online liksom. Scenarion behöver inte alltid vara långdragiga utan ibland kan de kortaste vara det som lämnar dig med ett gott skratt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag är här för att har roligt inte för att dö eller vinna. Alla storys har alltid gropar som man ramlar i - man vinner inte heller alltid i livet. Jag vill spela realistiskt. Mina förluster kan alltid leda till att min karaktär utvecklas och blir en bättre version av sig själv

Hur hittade du Unive? Jag och mina vänner kollade runt lite servers på YT och tyckte att Unive var rätt så intressant att spela i.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka