Accepterad strappe | Medlem ansökning [SWE Kung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

strappe

Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? strappe1

Vad är ditt födelsedatum? 6 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter gustav jönsson och är 23 år och kommer från förorten han har haft en tuff uppväxt där hans pappa dog i tidig ålder och detta tog hårt på gustav när hans pappa dog kom gustav in i kiminaltiten det har varit en tuff tid för gurra då många av hans kompisar dött men han har 2 stycken äkta vänner han kört med sen day 1 och det är dom han ska till unive med och glida runt med. gustavs största intresse är bilar han har älskat bilar hela sitt liv så på unive kommer han mål vara att glida runt i feta bilar och bara leva livet med sin kompisar. Gustav vill såklart lära känna nya vänner på unive då han älskar att vara social med vänner

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en speciell och seriös rp som INTE kommer vara makt och pengar. jag vill utveckla min samt folk runt om migs rp nivå jag vill att alla runt om mig ska känna sig bekväma och kunna maximera sin rp. då det blir bättre för alla. jag vill göra stora välutvecklade scenarion med hög rp nivå där det är roligt för båda parterna i scenariot

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska bryta mot regler bara för att själv vinna scenarion, utan man ska göra det roligt för båda parterna i scenarion, och att båda ska ha lika chans att vinna det

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, vdm= när man använder fordon som ett vapen t.ex kör på någon. Fearrp= att man ska värna om sitt liv t.ex i knivhot och i alla scenerion som du kan missta ditt liv. Suntförnuft= är typ alla regler i en, det betyder att man ska tänka logist och bara göra saker som är verkliga och kan hända irl och att man alltid ska tänka ett steg till inann man gör ett scernio av det. t.ex tänka att är detta verkligen rätt skulle detta kunna hända irl

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja över 1700 timmar och b.la många timmar här på unive samt skrp om man ska nämna några har kört rp i närmare 3-4 år så jag känner att jag har full koll på det nu och känner mig mer än redo att börja lira här på unive, då jag haft som roligast här alla roliga minnen är på unive

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka