Accepterad Stranden136 | Whitelist ansökning (Eprox)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stranden136

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Användarnamn: Stranden136

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199044532080

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Stragnemyr

Vad är ditt discord namn? Tompsås#7207

Vad är ditt födelsedatum? 18 April 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en person som har haft det väldigt jobbigt under åren som ungdom, han hade tufft i sin förra stad, där det var mycket droger som var inblandade hos det unga. Men han valde att gå den rätta vägen och inte göra som det andra ungdomarna gjorde. Det som gjorde att han inte valde drog vägen, var mycket på grund av att hans pappa var med om en olycka, pappan var påverkad och miste nästan livet av sig.

Min karaktär är 18 år.

Han har väldigt blandade känslor, han vill förbättra sig själv på alla sätt och vis, tjäna pengar så han kan försörja sig själv och köpa sin dröm bil till slut. Han är väldigt pratglad av sig och vill att alla ska känna sig välkomna till staden och att ingen ska frysas ut på grund av vart det kommer ifrån osv.

Hans intressen har alltid varit bilar, då han meckar mycket med bilar och gillar att köra bilar på fritiden. Hans drömjobb har alltid varit att sälja bilar, trimma bilar eller pimppa bilar, då han pimppade bilar när han var mindre för att impa på hans föräldrarnas kompisar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli Whitelistad för jag känner att jag vill bidra till positiv energi på servern och vill välkomna alla så det inte känner sig utfrysta på något sätt.
Vill också bidra till något jobb inom bilbranschen då jag också har varit bilförsäljare på en annan server som dog ut väldigt snabbt, så har koll lite på bil branschen men inte 100% än.
Kommer också bidra med att hjälpa och pusha upp servern så fler kommer in, så denna servern bli större och större.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att denna servern är väldigt bra och känner att jag vill satsa på servern så gott det går.

Hur många timmar har du på FiveM? ca: 43 timmar

Hur hittade du Multistaden? Genom flertal kompisar som sa att jag skulle börja spela på multistaden

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Blev bannad en gång på denna servern, men det var på grund av min polare som använde min dator.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nope

en utvecklad och fin ansökan.
Hoppas du trivs på Multistaden.
Godkänd till Whitelist.
Låser och arkiverar. :)

Tillbaka