Accepterad Strako12 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Strako12

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199113393802

Ditt Hex-ID: 110000144bb568a

Vad är din discord tagg? Strako#4254

Vem var det som bannade dig? limPis

Hur lång tid var din ban? Blacklist

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Blacklist

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? I början visste jag inte eftersom han banna mig för ingen anledning i början men anledningen var för ProblemsPelare

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sitter i dc med ao limPis PhiliP o några fler o så vill ao bli avbannad då säger ao att han kan banna 3 valfria ifrån discord servern "sigma" för att han ska bli avbannad och då väljer han att banna mig och några fler. Men det var inte bara för att banna som han sa till mig det var för jag tillbringar med mycket Problem På unive.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban då jag själv kan erkänna att jag var en ProblemsPelare men har faktiskt gått över det och vill förbättra rPn hos mig under denna ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har sPelat På servern väldigt länge vilket gjort att jag fått många bans i början men de e väll dem flesta regelbrott jag blivit bannad för vilket jag tagit lärdom av vilket ni kan se i mina tidigare bans att jag inte alls blivit bannad lika ofta nu som innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte rPat På de viset jag gjort och tagit mer lärdom av mina bans

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att jag ska tillbringa bättre rP och inte vara så Problemisk jag är

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

kolla jag kallade en helPer n-ordet Personligt vilket var fel av mig eftersom jag var jävligt sur den dagen jag och mamma bråkade vilket fick mig På dåligt humör och då fick jhag invite av en vän till staff discorden och skrev n-ordet för han triggade igång mig som fan! detta ber jag om ursäkt om det har skadat er.

Och om du skulle få en till chans vad är det som säger att du skulle sköta dig då?

eftersom jag lärt mig av mina misstag och vill inte bli bannad så ofta som jag blivit tidigare och inte vara uPPmålad som en "ProblemsPelare"

@Jacob Akerman va har du med detta o göra ens? Läs vad jaf skriver istället för o lägga dig i. Har skrivit att jag ska ta lärdom efter denna Bannen

Läs överklagan så kanske du ska se har knappast aldrig gjort ban överklagan innan har skrivit allt i överklagan du har inget med denna bannen o göra ens

Har du något som kan stärka dina ord? Hur vet vi att du inte kommer tillbaka och bidrar med problem?

Ge mig en chans o jag kan bevisa hur ska ett ord bevisa att jag ska förbättra mig??

Okej, jag släpper in dig men gör du minsta skit igen då kommer du åka rakt ut igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka