Nekad Strako12 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Strako12

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199113393802

Ditt Hex-ID: 110000144bb568a

Vad är din discord tagg? strako#2728

Vem var det som bannade dig? s4rgent_ en som va helper för längesen

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-29 153729.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag skämtade med en vän i support och sa muslim till han och de tog helpern som rasisim när han visste att vi skämtade.,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i support med s4rgent och milan svensson och så sa milan ngt till mig så sa jag på skämt till honom din muslim och då bannade han mig för rasism

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag anser inte det som rasism att kalla någon för muslim tyckte denna helper gjorde fel beslut i denna situationen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte spelat unive på rikjtigt länge så inte varit bannad för något senaste halvåret

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja såklart inte kalla han muslim, de var onödigt såklart men anser inte de som rasisim

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, inte kalla folk för sånna ord i support då folk kanske tar illa upp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka