Nekad Strako12 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Strako12

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199113393802

Ditt Hex-ID: 110000144bb568a

Vad är din discord tagg? strako#2728

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 14197-7797d668937c38837b40364261547139.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag sköt för mycket vilket har varit ett stort problem under lång tid som jag haft problem med men jag känner att jag mognat till mig nu när jag kollat streams och sånt och vill följa deras spår och skjuta när de behövs istället för att börja skottlossningar hela tiden. detta med att skjuta har jag tyckt varit väldigt roligt under länge vilket jag tror hela servern tycker men nu när jag varit bannad ett tag så känner jag att skjuta e inte ens så kul, eller jo de kanske är roligt och skjuta såklart men det är inte de enda man behöver göra i krim rpn.Man kan göra annourlunda scenarion där man kanske inte bara skjuter utan förhandlar eller något annat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i vc med några vänner dagen jag hade köpt krim och skärmdela och hade allmänt tråkigt så jag gick bara och letade efter skottlossningar. jag sköt mot dem flesta för små saker och började också dem flesta av skottlossningarna. Detta var väldigt dumt av mig och förstår philip till 100% varför han bannade mig då jag inte bidrog med något bra till unive och var bara ett stort problem. Men nu känner jag att de har vänt och jag vill tillbaka för att visa min goda sida Jag har sett mina fel i detta påriktigt nu och du kan tro mig philip att jag inte kommer komma tillbaka bara för att skjuta. har sagt detta många gånger och du har gett mig många chanser men nu lovar jag att jag faktiskt kommer sköta mig. jag erkänner faktiskt att jag gjort stora fel men känner att unive har gått tillbaka lite till det gamla och det ser riktigt roligt ut när jag kollar streams och sånt. så vill tillbaka och ha samma rp som jag hade innan när rpn var som jag gillade. och såklart är de inte den enda anledningen då unive faktis

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban såklart då jag faktiskt sköt mycket och det var jag som började att skjuta. jag hade inget konsekvenstänk då och spelade bara för att skjuta

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad för allt möjligt när jag var helt cp innan och inte visste något om rp och sköt bara vilket jag tagit lärdom av efteråt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja de klart
1.hade inte behöver skjuta så mycket jag gjort

2.Lyssnat mer på staffsen vad dem säger.

3.ta lärdom efter mina bans

4.hänga med rätt personer

5. ta vara på dem chanserna Philip har gett mig hela tiden.

finns såklart väldigt mycket mer som jag har kunnat göra annorlunda mer än detta jag nämnde men det är väldigt självklara saker

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag inte ska skjuta så mycket och om jag skulle bli avbannad skulle jag verkligen inte vara så jag var just då skulle vara en ny människa och inte rpa på samma sätt jag gjort innan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka