Accepterad Strako | Medlem ansökning [hannes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Strako

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? Strako14#6120

Vad är ditt födelsedatum? 11 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Clark Olofson. Clark Olofson har alltid varit en person som e väldigt soical av sig och alltid snäll och hjälpsam men när Clark blev runt 8år så började det bli bråk i hemmet och Clark börja bli mindre social och börja bli deppig i skolan och det här märkte hans lärare av på och hon märkte också att Clark blev mobbad. under den här tiden gick Clark i 2an och hans lärare ville ha ett möte med hans föräldrar och hon frågade varför Clark va så ledsen och hon berätta att Clark blev mobbad. Efter mötet när dom hade gått och lagt sig så drog Clarks pappa hem ifrån och kom aldrig tillbaka Clark börja hamna i en deppriation och byte skola runt 16 år. Nu börja Clarks mamma bli väldigt sjuk under den här tiden och va inne på sjukhuset många gånger men doktor visste inte vad det kunde vara med hans mamma och en dag när Clark satt och spela så hörde han en smäll han sprang ner för trappan och där låg hans mamma medvetslös Clark tog upp sin telefon och ringde sjukvården dagen efter så åkte han till sjukhuset och hälsa på sin mamma och då sa doktorn att hans mamma hade fått cancer det här krossade Clark hjärta och 1 år efter så dog hon av cancern och nu börja Clark sälja knark och börja mer krim saker och han leter efter ett gäng han kan vara med i och vill ta hämnd på dom som mobbade honom. Och han har även gjort väldigt många bankrån.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt bra rp och väldigt roliga och bra rp scener som är kul för alla parter som är med i scenen. Samt så kommer jag ha väldigt mycket social rp då jag kommer tex prata med folk på piren köpa bilar och göra väldigt unik rp som jag tror ni inte har sett tidigare. Jag kommer också ha realistisk rp som kommer vara under suntförnuft. Dp jag jag mycket tidigare erfarenheter inom rp då jag har rpa på tex vågen roleplay begrip rp. ortenwave penguin och elrp som är en engelsk server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan göra scener där man inte alltid vinner i scener som tex att jag kan göra ett scenario där jag ger upp efter ett butiksrån och göra det rolig för tex poliserna. Och göra det kul för dom och att jag inte lösta vinna varje scen utan att man kan göra scener där man så kallat förlorar.

Hur hittade du Unive? Via fivem server list och jag såg att det var väldigt många spelare inne på servern och då tänkte jag att jag ska ansöka till wl på servern och testa servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka