Nekad Strömmen | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Strömmen

Aktiv Medlem
Meddelanden
443
Reaction score
65
Ditt discord namn: strommeeeeen

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad för typ av beslut gäller det? Blacklist samt mina roller förutom min staff

Vem/vilka tog beslutet? Philip320

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs pågrund av att jag tidigare inte gjort ett liknande misstag. Som nu hände denna gången och jag tror även att det som trycker på hans beslut ännu mer. Är att det hände när det var en av mina egna saker jag har på servern jag pillat med. Söker lite förståelse i detta. På senaste har jag haft mycket går i 9an går snart ut betygen har inte varit på topp försökt fixa de samt vara staff och de har ju funkat men jag har varit väldigt slut och trött. Just denna gången då detta skedde så hade jag en sån dag jag var väldigt trött och min hjärna var inte riktigt med. Därför uppstod ett misstag denna gången men jag kan såklart inte stå bakom detta. Misstag är misstag och gör man misstag så kan åtgärder tas. Denna gången togs åtgärder på mig för mitt klantiga misstag men jag hoppas på förståelse och en andra chans på Unive. Dessa åtgärder tror jag i detta läge togs pågrund av att det var ett väldigt slarvigt misstag. Som inte ska uppstå som kan framkallas som ”oprofessionellt” eller liknande. Men de är jag helt med om de var slarvigt och sånna misstag ska inte uppstå. Men allt med denna incident grundar sig på att jag haft de väldigt svårt med sömn på senaste samt skolan och haft mycket på hjärnan. Så denna dagen då detta hände så var jag som sagt i min sämsta form och väldigt slut på. Men jag kan inte så bakom detta det vet jag. Min anledning till att jag tror att dessa åtgärder har tagits är pågrundav slarvighet och oprofessionallitet. Vilket inte bör uppstå hur än omständigheterna är utanför datorn. Olyckligt för mig så hände det men jag hoppas på förståelse i min anledning och ger förståelse tillbaka till er i Staff Ledningen!

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att detta beslut är felaktigt för att jag försökte förklara mig. Men jag var i en väldans chock bara de blev så spontant när jag blev inkallad i samtal. Så var inte förberedde på något dåligt för jag kämpade på med att försöka förbättra det jag kunde. Sen trodde jag inte att såhär hårda åtgärder skulle tas så ville inte gå in på så mycket personligt för de är ett känsligt ämne och svårt för mig att tala om inför massa i ett samtal. Men dem åtgärder jag fick var som sagt väldigt hårda och var inte förbered på det så fick inte riktigt någon chans att förklara mig och hela situationen. Tack för förståelse. Mitt perspektiv av situationen. Jag köpte en bil av Moe eller han fixade lite på en bil tog bort o la till lite saker sen fick jag filen. Sen så dokumenterade jag allting skickade inte till Philip minns inte riktigt va klockan var. Men jag var iallafall väldigt trött så i samband med allt detta så har ju don ansvariga en patent lista och det var nu misstaget skedde. Jag lyckades skriva in min bil där och sen tänkte jag inte mer på det. Sen gick jag och gjorde staff arbete o senare gick jag och la mig för kvällen/natten. När jag vaknar så kliver jag upp som vanligt och ska gå in på datorn och går in på Unive sen lite senare under dagen skriver Philip till mig. Han ber mig komma in i samtal akut. Jag hoppar in i samtalet och då börjar alltså hela ”anklagelserna” för att jag ska ha gjort detta medvetet och försökt komma undan med det. Jag fick en liten shock för allt kom spontant sen så insåg jag vad han pratade om. Och det är då jag inser vilket slarvigt misstag jag lyckats med. Jag försöker förklara situationen för Philip. Jag försöker förklara att det verkligen inte har varit med meningen och att det blivit ett misstag. Men jag förstår ändå Philip i det han säger det är ju ett misstag som inte ska ske. Men jag forsätter säga att det verkligen inte varit med mening och att jag inte försökt vara korrupt eller försökt komma undan med något utan att allt varit ett misstag. Men Philip litade inte på det. All förståelse till dig Philip jag gjorde ett slarvigt misstag vilket bröt tilliten i konversationen så förstår dig helt o hållet.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://imgur.com/a/14YKxPy Bevis på betalning av min ”import”

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Inte mitt beslut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka