Nekad stoufzz | Medlem ansökning [Kevinifegen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

stoufzz

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
1,980
Reaction score
90
Vad är ditt namn i verkligheten? Christoffer Berglund

Vad är ditt discord namn? Stoufzz

Vad är ditt födelsedatum? 13 December 1999

Berätta om din karaktär. Pelle Svensson, 42 år gammal, bär sig själv med en luft av tyst beslutsamhet, hans uppträdande präglat av utmaningarna som livet har kastat på honom. Född och uppvuxen i den livliga staden Malmö, Sverige, var Pelles tidiga år präglade av en rad småjobb och udda gig när han navigerade genom svårigheterna i att få ihop det ekonomiskt. Hans robusta utseende berättar historien om en man som har sett sin beskärda del av prövningar, med linjer ingraverade i hans ansikte som talar om både svårigheter och motståndskraft.
Det var denna medvetenhet som till slut ledde Pelle ner på en mörkare väg. Konfronterad med begränsade möjligheter och växande ekonomiska påfrestningar tog han det ödesdigra beslutet att ge sig in i brottsvärlden. Vad som började som ett överlevnadssätt blev snabbt en livsstil när Pelle hamnade i en webb av olagliga affärer och skumma allianser

Vad kan du bidra med till serverns RP? Min karaktär kommer att bidra med socialt RP och bra interaktioner då Pelles mål är inte att aktivt söka bråk och tjäna så mycket pengar som möjligt utan bara att ha en bra tid och bidra till bra RP för alla på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för egen vinning, utan även för att få ett så bra rollspel som möjligt.
Spela ut scenariot så verklighetstroget som möjligt, även om det skulle få negativ effekt för ens egen karaktär.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ill exempel att man inte får metagamea / powergamea även ingen ooc. samt man inte ska cop baita

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag brukade spela mycket RP 2020-21 men slutade fram tills nu då servern jag spelade på dog och jag tappade intresse. Men nu är intresset på top igen och är redo att ha så kul som möjligt.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Är väldigt social och har lätt för att prata med nya personer som lätt kan appliceras på karaktären och förhoppningsvis träffa många nya personer.

Tillbaka