Accepterad stoufzz | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

stoufzz

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
1,980
Reaction score
90
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Stoufzzzz/

Ditt Hex-ID: 11000010dcde650

Vad är din discord tagg? Stoufzz

Vem var det som bannade dig? Tofflan

Bild på banmeddelande: 7ed93f4e422a95d5f2dbe0c06bf7dad7.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skött dom jag trodde var några vi har krig med

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi jagade bilen då vi trodde det var 18th street som vi har krig med då dessa personer tidigare har stått med 18th street och pratat skit samt jagat oss innanö. Så när vi såg dom på sandy sjukan igen så förföljde dom först mina kompisar som var i en annan bil och jag var bakom. Sedan valde dom att stanna och börja backa på vägen och jag dsynca in i dom för på min skärm var jag inte ens nära dom vilket gör det väldigt svårt att rpa på skador när man knappt vet vad som händer. Sedan väljer jag att skjuta då 18th street och Triad som vi trodde det var alltid brukar hoppa ut och skjuta och man aldrig lyckas kidnappa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att powergaming är felaktig då det var desync och det är väldigt svårt att rpa på det när jag knappt märkte vad som hände och kan inte direkt reagera på bilen vände håll som tofflan säger. Det är väll lite brist på social rp men inte värre än någon annan på servern då det är ett aktivt krig där det är mycket skottningar och det tyvärr är så det är på servern

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 1 gång innan för hets ooc vilket inte har något med denna bannen att göra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är väll att försöka få dom att gå ut ur bilen först men som sagt är det väldigt svårt då 99% kör iväg istället

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att försöka vara mer social samt att försöka hålla koll på desync

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka