Nekad stortysken | Whitelist ansökning [Amos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

stortysken

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198427104273/

Vad är ditt namn i verkligheten? jesper

Vad är ditt discord namn? StOrTySkEn#1484

Vad är ditt födelsedatum? 1 November 1997

Berätta om din karaktär. jag är född och uppvuxen i sverige och har ett stort intresse för bilar och därav så skruvar jag väldigt mycket av min tid och hjälper folk som har problem med sina bilar i staden. jag har jobbat som bilmekaniker rätt så länge och känner att det nu är dags att fixa medborgar skap i unive. jag är en väldigt trevlig människa som gärna hjälper till om det behövs.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag lägger ner mycket tid på rp och gillar att spela på väldigt hög nivå och det är den känslan jag har fått att ni på unive strävar efter och därför trivs jag hos er.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att ni eftersträvar hög nivå av rp och det är därför jag trivs hos er.

Hur hittade du Unive? såg den bland servar för svensk rp och fick direkt en känsla av hög nivå av rp

Vad har du för mål med ditt rollspel? att spela så bra som möjlig och få alla till att trivas och eftersträva samma sak.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka