Nekad stortysken | Chef-jobb ansökan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

stortysken

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? mekonomen

Vad heter du IRL? jesper

Vad heter du på discord? StOrTySkEn#1484

Hur gammal är du? 23

Hur många timmar har du på Fivem? 1200 plus

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att vi haft ett par chefer som jag inte tycker har levererat på den nivån det ska vara på

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? erfaren

Berskiv din karaktär? sebastian är 23 år och har jobbat på meko med mer änn 2k bilar lagade och har alltid fått bra beröm för jag snabbt kommer på dom larm jag tar mig ann och försöker jobba minst 4 timmar per dygn på meko och tänker mig att det kan vara bra för meko att få en chef som är väldigt aktiv och kan göra det till det bättre. har som mål att höja omsättning på meko till det bättre och sträva för aktiva arbetare som inte tar jobb och sen drar dom ut och kan laga sina egna bilar och tar lönen och visar sig aldrig på meko vilket jag har märkt försigår väldigt mycket.

Hur ofta kommer du vara inne? 4-8 timmar per dag på veckorna och mer på helgen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? absolut.

Okey, Jag personligen tycker du måste utveckla allt i din text asso skriva mer och så. Ta det inte så det jag läst är bra och tror du skulle kunna passa som det på det jag läst. Så skriv bara mera så tror jag du kan passa. Kolla på andras ansökningar och se hur mycket dem skrivit och så.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka