Accepterad Storsnusarn23 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Storsnusarn23

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
3
Användarnamn: Storsnusarn23

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/storsnusaren

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo Ohlson

Vad är ditt discord namn? Storsnusarn23#1337

Vad är ditt födelsedatum? 27 November 2004

Berätta om din karaktär. Jag heter Ahmed och jag är 21 år gammal. Jag är far till 3 barn. Frugan drog med brorsan och barnen till Kanarieöarna. Har inte sett någon av de sen dess. Jag har en enorm ilska inom mig och därför flyttade jag till Multistaden för att förverkliga mina drömmar. Jag jobbar just nu som gastillverkare men eftersom det inte är så bra betalt så vill jag nå högre upp. Jag tycker om att köra bil.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag diggar serverns gemenskap och utmaning. Jag vill nå högre upp genom att tjäna mer pengar än vad jag gör nu.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag diggar serverns gemenskap och att den är relativt laggfri gemfört med andra servrar.

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har kanske 150 ish. Jag har spelat på Multistaden i 3 dagar nu och jag har knappt sovit.

Hur hittade du Multistaden? Det va min kompis som rekomenderade Multistaden. SÅ jag loggade in och fastna direkt.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har blivit bannad en gång för VDM. Men jag har förstått mitt misstag och det har inte hänt sen dess.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nope bara denna.

Senast ändrad:
Godkänd till WL grattis!
Välkommen till Multistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka