Accepterad Storsnusarn23 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Storsnusarn23

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
3
Användarnamn: Storsnusarn23

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/storsnusaren

Vad är din discord tagg? Storsnusarn23#1337

Var är du avstängd? FiveM

Vad är du bannad för? VDM, N ordet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag erkänner mitt missuppförande när jag VDMade men jag har aldrig sagt n ordet. och jag ska ta RP mer seriöst efter dethär. Jag skulle uppskatta att kunna bli unbannad för att jag tycker om servern och gemenskapen.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Nej jag har inte varit avstängd förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha VDMat, jag förstår allvaret i händelsen och det ska absolut inte hända igen. Jag är anklagad över att ha sagt n ordet vilket jag inte har gjort. Så på de sättet så är bannen felaktig. Jag hade blivit arg och därmed anmält om någon VDMade mig så jag förstår varför offret för händelsen anmälde händelsen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag ska respektera serverns regler och bidra till en bättre gemenskap.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Tycker du ska utveckla ditt svar på frågan ''Hur hade du kunnat gjort annorlunda? '' eftersom det var 2 anledningar :)

Tycker du ska utveckla ditt svar på frågan ''Hur hade du kunnat gjort annorlunda? '' eftersom det var 2 anledningar :)
Det är ju en andledning då han säger att han aldrig sagt n-ordet på så sätt är det bara 1 andledning och det är vdm

Det är ju en andledning då han säger att han aldrig sagt n-ordet på så sätt är det bara 1 andledning och det är vdm
Han uppdaterade inlägget 1 minut efter jag svara, mvh Virket :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka