Nekad Stormzzz | Medlem ansökning (rami)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stormzzz

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/jdhlqst/

Vad är ditt namn i verkligheten? John Dahlquist

Vad är ditt discord namn? Stormzzz#4912

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. John Johnson han är 21 år gammal. han hade en ganska dålig uppväxt hans föräldrar skilde sig när han var 14 år gammal och han farsa var alkolist och han hade inget jobb så han var nästan hemlös kunde inte betala sina räkningar. Hans mamma var snäll och hon jobba som dagisfröken och hon hade det bra hon hade ett fint hus och ganska bra ekonomi. hans pappa dog när John var 16 år gammal så han blev deprimerad så han var ledsen och hoppade av skolan så när John var 20 så var hans mamma arg på John för att han inte hade sökt till ett jobb då sa hans mamma sa till John om du inte får ett jobb på en månad så kommer jag kasta ut dig efter en månad hade inte John ett jobb så hans mamma kastade ut han och tog hans nyckel så då gick han till en kompis och bodde där 1 år sen blev han utkastad från hans vän också. Då var han 21 år gammal och tog en taxi till arbetsförmedlingen och sökte till postnord han fick jobbet. Efter några månader köpte han en motorcykel. han hade haft ett bil och motorcykel hela livet. När han hade en motorcykel var han glad. men han vill jobba som falck

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer bidra med bra rp då jag har väldigt stora erfarenheter inom det då jag har rpat ganska länge och vet hur man ska rpa och jag kommer kunna bidra med roliga och bra scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag tycker det är en bra server med bra scripts och bra rp och vill bli medlem.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade om den och så började jag spela på den och sen så har jag spelat här väldigt länge.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna utveckla dom så dom blir bättre än vad dom redan är.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jag ska få kompisar irl och kunna utveckla min rp så den blir högre än vad den redan är.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka