Nekad Stormzzz | Medlem ansökning [Only olletheterrier]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stormzzz

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/jdhlqst/

Vad är ditt namn i verkligheten? John Dahlquist

Vad är ditt discord namn? JSQ Stormzzz#4912

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är vid namnet John Johnsson och han är 36 år och kommer i från Sibirien i Ryssland där hans yngre liv har varit väldigt kaos. Hans morsa var en drogmissbrukare och farsan var alkoholist och han hade även en yngre brorsa som gick bort under tiden dem bodde i Ryssland för att han hamnade i en skjutning med massor med gäng. Men mer om John som person. Han är en väldigt lugn och samsad kille men när det väll kommer till kritan så har han även ganska otäcka sidor. John valde att flytta till sverige när han vart myndig alltså 18 år om hopp om att få ett bättre liv i sverige och en omgivning som bryr sig om han. John Johnsson. hete Dimitri Yakovski förut i ryssland men han bytte namn så att dem som skött hans bror kanske skulle vara efter han. John Johnsson är en väldigt bra förare eftersom att han han kört i hela sitt liv för att han har behövt snott bilar för att få ihop pengar och även när han var runt 12 år. Johns dröm är att arbeta på falck.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att jag vill vara där folk om dem t.ex behöver en Falck så är jag där för att hjälpa för att det är inte alltid t.ex en Falck som är online på Unive så det är bra att ha några Falck online. Om jag blir medlem så blir det lättare att hitta jobb för att då kan du söka överallt och kanske få ett jobb och om jag får ett jobb så kan jag hjälpa till mer folk som behöver t.ex en Falck. Jag vill också bli en medlem för att kunna sprida glädje medans jag jobbar och kunna hitta mer vänner genom mitt jobb.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det som får mig att bli intreserad av unive mest är att det finns verkligen allt som finns i riktiga världen. men andra saker som får mig intresserad är att det är den största fivem servern och gillar när det är många inne för då händer det mycket saker och de gillar jag. och en annan sak man inte får missa är att unive communytiet är väldigt trevligt och 99 procent av alla har en hög rp och då blir jag mer intresserad än om det skulle vara taskiga personer som bara bryr sig om sig själv och inte om alla andra.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade om den och så började jag spela på den och sen så har jag spelat här väldigt länge.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt viktigast och största mål med min rp är att alla ska det roligt och ha en bra dag inne på servern. Jag vill sprida mycket glädje i min rp så att alla blir glada och att dem har en bra dag när dem spelar. När jag är på olika platser inne på unive så vill jag att alla ska kunna vara glada när jag gör roliga scener och att jag kan få dom att skratta med lite torra skämt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att kunna sprida glädje till alla spelare så att dem har en bra dag om dem inte har haft en bra dag. Min karaktärs mål är att han ska kunna få tillåtelse att jobba på Falck. John vill träffa mer personer för att han vill ha det så roligt som möjligt och kunna sprida glädje medans. John brukar gå till piren för att sprida glädje det är där John har det roligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka