Nekad Stormzzz | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stormzzz

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/jdhlqst/

Vad är ditt namn i verkligheten? John Dahlquist

Vad är ditt discord namn? Stormzzz#4912

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter John Johnsson. John Johnsson är 12 år gammal och invandrade efter att hans föräldrar gick bort i hemlandet. Han kom till sverige med sin kusin Frank Johnson På Johns fritid gillar jag att studera. Johns favorit ämne är fysik. I skolan gör John väldigt bra och gick ut med 310 merit, slutade då nyss åk 6. I framtiden skulle Johns vilja arbeta inom sjukvården, helst med sin kusin. John har många bra färdigheter för det yrket eftersom att John gör bra i skolan och är väl påläst. På fritiden läser John gärna på om hur kroppen är uppbyggd, hur den påverkas av olika ämnen och om könssjukdomar. John gillar alla kön, dock han har lite extra för killar då han attraheras lite till dem, men han vet att när han arbetar gäller det att hålla en professionel rp och därför låter han sig inte påverkas utav hans attraktioner. När John får komma hem en fredag kväll och trycka i sig lite chips samt choklad så blir John helt galen. John älskar även energi dricka och brukar dricka det dem kvällarna då han sitter uppe sent för att plugga inför näst kommande tenta. När John ser en snygg kille i skolan brukar det pirra till i hans mage och ibland kan han vara lite busig och fråga om en bild med honom samt att de byter nummer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tror att jag kan bidra med ett bra Rpande på en hög nivå. Jag kommer få folk att ha en mycket rolig upplevelse när de får hjälp utav John, speciellt men hans roliga skämt han gillar att dra. Jag borde även bli medlem för att kunna fullfölja min dröm om att jobba på sjukvården. Det är ju trots allt det som John pluggar till. Att kunna använda twitter/blocket skulle även underlätta mycket.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det som får mig att bli intreserad av unive mest är att det finns verkligen allt som finns i riktiga världen. men andra saker som får mig intresserad är att det är den största fivem servern och gillar när det är många inne för då händer det mycket saker och de gillar jag. och en annan sak man inte får missa är att unive communytiet är väldigt trevligt och 99 procent av alla har en hög rp och då blir jag mer intresserad än om det skulle vara taskiga personer som bara bryr sig om sig själv och inte om alla andra.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade om den och så började jag spela på den och sen så har jag spelat här väldigt länge.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Det som får mig att bli intreserad av unive mest är att det finns verkligen allt som finns i riktiga världen. men andra saker som får mig intresserad är att det är den största fivem servern och gillar när det är många inne för då händer det mycket saker och de gillar jag. och en annan sak man inte får missa är att unive communytiet är väldigt trevligt och 99 procent av alla har en hög rp och då blir jag mer intresserad än om det skulle vara taskiga personer som bara bryr sig om sig själv och inte om alla andra.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med unive är att höja min rp nivå till min maximala nivå som jag vet jag kan nå i unive och helst kunna hjälpa andra så dem höjer sin rp nivå till den maximala nivån också. ett annat mål som jag vill uppnå är att testa många jobb helst inom bilbranschen och hitta ett jobb som min karaktär passar in i och som jag tycker om.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Hittar dig ej på discord så du kan gärna skicka ett pm till mig (Al3x#4440)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka